5 sie 2014

naciśnij mnie!

Herve Tullet.
Książki tego francuskiego pisarza błyskawicznie stały się międzynarodowym hitem. Zaczęło się od "naciśnij mnie". Książki nie da się porównać z innymi dostępnymi (i znanymi mi) tytułami na rynku. Wytycza ona nową jakość książek interaktywnych dla dzieci. Oryginalna, zabawna, oszczędna w słowa i ilustracje... hmm... genialna. Strasznie żałuję, że nie była ona moim pomysłem... bo czuję, że zupełnie spokojnie mogłaby nim być... Wskazała mi jednak kierunek tworzenia książek dla dzieci - oszczędność w słowach i obrazkach, przy genialnym przekazie... Po " naciśnij mnie" pojawiły się kolejne pozycje autora. W ostatnim czasie stałyśmy się szczęśliwymi posiadaczkami książeczki pt "kolory". Być może nie jest ona już tak zaskakująca w swojej formie, ale również ciekawa i tym razem z większym naciskiem na walory edukacyjne.
Dodam, że "naciśnij mnie" w polskim wydaniu jest książką dwujęzyczną - francusko polską.
Lektura Tulleta OBOWIĄZKOWA!





Tullet H., Naciśnij mnie


Tullet H., Kolory






Polecam:
http://babaryba.pl/sklep/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz